niedziela, listopada 18, 2012

Nie ważne co teraz robię..

No witam.
Dość długo mnie tu nie było z powodu problemu jakim jest odejście mego najukochańszego laptopka [*]
i muszę dzielić kompa z braćmi. No cóż.. nawet nie chce mi się na kompa zbytnio wchodzić, za to non stop mam fazę na jakieś filmy np. Edwarda Nożycorękiego, wczoraj Sweedy Todd <3 jeju, Dżony Depp <3
hehe.. no cóż. Cieszę się ostatnimi godzinami weekendu, i nie chce mi się uczyć na jutro. Powrót do tego syfu, mamo. Jedynie trzymają mnie tam znajomi ;) i to, że muszę przecierpieć ostatnie niecałe 2 lata i spieprzać stamtąd :) No nic, ja będę się z Wami żegnać, więc do następnego razu ;)
Pozdrawiam Meggi :3 a także moją wspaniałą 1-szą grupę klasy 3RA ^^
Ciao! ;*




:)


http://www.youtube.com/watch?v=oojSiliHCi0
LOKA-WIDZIAŁEM CIEBIE <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz